Lediga dagen

Började dagen med besök på läkarstationen pga mitt knä jag skadade för över 1 månad sedan. Hade återbesök idag och det blev jag inte mycket klokare på. Efter besöket hos doktorn fick jag köra till röntgen. Efter det fick jag ju köra hem och vänta på besked. Redan efter 3 h ringde doktorn och sa jag ska skickas på magnetröntgen..... Dock vet jag inte när, skulle vänta på tid. Tråkigt man ska behöva vänta så länge på att få ett besked vad för fel det är...

Annars så har dagen flytigt på bra. Såg mjälby spela på tv men det vart inte mkt att hänga i julgranen tyvärr.. jo det skulle vara Lökens Frispark då men inte mera. 
nä nu blir det att bara att fortsätta ta det lugn och bara vara rastlös. :P

...

Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0