Träning nr 2

Ja då har man avklarat den andra bandy träningen. Nu kan man nästan kalla sig rutinerad. Träningen gick väl helt ok, Men efter några minuter märkte jag veklingen att jag inte skulle börjat träna men jag höll ut. Genomförkyld och ont i halsen.

 

annars då? - Jodå helt ok

 

ja så är det. Födelsedagsfirande igår hos syster. Helt okej om jag får säga det. Alltid gott med god mat och fika :D Nä nu blir det sängen. Förmodligen blir det gym på dagen och kanske ngn stänkare på kvällen, vi får se vad som händer.  Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: Rambo Rockatorp

kan va den segaste bloggen i världen

2010-01-22 @ 00:11:56
Postat av: Martin

Japp.... har inte tid.

2010-01-29 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0