Lite större

Då har man gjort vardagsrummet lite större. Eller ja inte gjort det större men plockat bort dörren. Så det ser större ut.
Och så nu till lite av det jag köpte till IKEA. Blir bara ytterst lite som jag visar av det jag köpte. Blev en stor vas och lite ”pinnar” vita och svarta. Blev placerad i köket mellan kylskåpet och köksbordet. Bilden blev dock inte så bra och man ser inte helheten så bra heller. Men jag kan säga det blev snyggt :D

Annars har dagen varit helt ok, fick jobba över till 17:50 idag. Därefter blev det dra till konsum och handla. Olle kom förbi och höll mig sällskap under kvällen haha. Blev mat och Blåbärspaj till BARCA matchen :D

Ha det Vackert!


Kommentarer
Postat av: Olle <3

DE e najs martin love it:)

2009-10-07 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0