Får tillbaka mobilen =)

Jobbat som vanligt under dagen idag. Blev övertid idag med. Lite jobbigt, men det lönar sig kan man ju säga när man får lönen :D Blev till att Slänga sig i badkaret och slappa lite efterjobbet. Undertiden jag låg i badet kom jag ju på att Mörrum skulle ha hemma match. Snabbt bestämde jag mig att kliva ur det sköna badet och röra mig mot Ishallen i Mörrum. Vinst på förlängning mot Pantern blev det.

Viktigaste av allt med dagen var ändå att jag kan hämta ut min nya mobil. Eftersom dom inte kunde laga den jag lämnade in så kommer jag att få en ny mobil, men förmodligen blir det en samma modell :D Så nu kan man lämna tillbaka sin lånetelefon och börja fråga efter alla vänners nummer igen. Nä lite Tv på detta sedan blir det sängen.

 

Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0