Växjö

Hjälpte Joan på jobbet idag med komplettering. Det var trälister och lite annat :P

Jobbade på som attan idag så för en gångs skulle lyckades jag komma hem innan 5 :P Körde direkt till Växjö efter duschen och maten. Resan gick väldigt smidigt och snabbt. Körde även inom Tinghockey och köpte mig en ny väska till ishockeyn. Men åter till Växjö Körde hem till min gamla klasskamrat Monica för att snacka lite skit, blir väl att se på tv och så ikväll. Körde även in och träffade Olivia i stan, Mycket trevligt måste jag säga, Härlig tjej :D

 

Imorgon blir det till att köra till Kristianstad och döma ishockey ;) Och även att prova ut nya kläder.

 

Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du <3 Olivia.

2009-10-10 @ 12:12:20
URL: http://emmacamillafilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0