Trött som en gnu

Ja som jag brukar säga när jag är väldigt trött- - Trött som en gnu! Och just det är jag nu. Kom hem från jobbet vid 5 tiden och gick ner en liten runda på konsum. Därefter skulle jag vila lite lätt. Och jag bara flög upp för ca 20 minuter sedan. Då har man sovit bort hela dagen men det är nog vad man behöver. Idag blev det inte heller något snickeri. Fick dra singeldukt, krypa bland massa isolering uppe på vindar och lägga tak korgar igen. Sedan blev det till att sätta metall lister utomhus, :P så man får göra mycket olika saker :D  

 

Nu blir det nog till att se lite på tv och laga till något ätbart sedan fortsätta och sova.

 

Ha det Vackert!


Kommentarer
Postat av: Stina

Då är vi två som brukar säga det då!

Faktum är jag är ungefär så trött nu... haha :)

2009-10-23 @ 13:09:27
URL: http://swedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0