Söndagen avklarad

Var ju som sagt och kollade på när MAIF vann sin sista hemma match för säsongen med 2-1. Men F f#n vad kallt det var, hade bara jeans, t-shirt och en tunn jacka på mig. Men överlevde gjorde jag ju i alla fall. Direkt efter Fotbollen körde jag till Ishallen och kollade på när SIK spelade 2-2 mot Sannarp. Men sik borde ha vunnit med alla deras chanser.

 

Efter All sport/idrott kände jag att jag hade varit ”nyttig” haha. Så bestämde mig för att beställa Kinamat. Sagt och gjort. Körde och beställde mat och vidare hem till Ola för att kränga denna otroligt goda mat och snegla lite på tv. Man måste ju äta. Och varför då inte bara äta tills man blir mätt (som vanligt) . Ola kan aldrig förstå hur jag kan äta så mkt. Blir inte några speciellt snälla kommentarer om vad han tycker om mina matvanor och om hur jag ”borde” se ut när jag äter så mkt som jag gör…

 

Nu blir det till att slänga sig i sängen och kolla ifall det är ngt bra på tv.

 

 

Ha det Vackert


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe ja :) det är bara fint här, med dej också?

2009-10-19 @ 10:14:54
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0