Så skönt

Åh Gud så Skönt att kunna starta Bilen ifrån arbetsplatsen redan lite innan 3 en fredag, det har nog inte hänt på ja flera månader. Tvärt om, jobbat till 8 vissa fredagar, och hur kul är det ?

Men i alla fall så kom jag hem och slängde mig på sängen och somnade :D svin gött! Vaknade nyss och ska snart stiga in i duschen. Efter det blir det till att hämta Olle och köra till Mörrum där det spelas Ishockey. Hoppas att Mörrum lyckas ta 3 p idag.! Nä nu Får jag skynda mig.

 

Ha det Vackert!


Kommentarer
Postat av: Madde

du var mig en busy man dessa dagar. hoppas det går bra med filmen! =)

2009-10-16 @ 18:22:37
Postat av: Jenny

Ja, just det, det skrev du ju! Vad dum jag är :) Tänkte bara att då blir det inte kommunfesten för din del i år? hehe. Det är ju nästa fredag..

2009-10-16 @ 18:58:56
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Postat av: Martin

Svar Madde: Jodå madde jag kommer att lägga ut en trailer när den kommer ut :D Och jag hoppas med att filmen blir bra :D

2009-10-17 @ 01:07:41
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0