regnig, blåsig hemfärd från inspelningen

02:45 Startade jag bilen på väg hem från Linderöd och inspelningen av skärckfilmen Mara.

med trötta men glada miner lämnade jag inspelingen, men kommer troligtvis att åka dit på onsdag igen för ytterligare scener.

det är säkert inte många som tror på mig att jag har varit med i en film men så fort trailern kommer så ska jag lägga ut den, kommer även lägga ut bilder ifrån inspelningsplatsen som jag nämde i ett tidigare inlägg.

bland dessa bilderna så kommer jag även att länka till övriga skådespelare.

Men här kan ni även se ett bevis på att jag varit iväg.

Måste även säga att det har varit otroligt roligt att få chansen att vara med i filmen, jag vill i första hand tacka Emelie som presenterade mig för regisören som gav mig chansen att vara med i filmen.

Jag blev inte bara filmad utan även fotad utav en fotograf i hans mobilastudio och även det var skit kul.

Då detta var min första film som jag var med i, så har jag lärt mig en hel del saker som jag inte trodde hände bakom kulliserna.

Klockan 07.30 imorgon bitti så börjar jag min vandring emot jobbet, vi får väl se hur pigg jag är då, för nu har jag ca 1 mil kvar att köra, kommer med all säkerhet skriva mer om vad som hände och inte bara lägga upp bilder.

 

Ha det Vackert!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0