Krya på dig Mamma

Tänkte skriva en glad och roligt inlägg idag för allt började så bra men slutade sämre…

 

Redan vid klockan 13:00 kunde jag köra hem ifrån jobbet idag. Så skönt tänkte jag och vad jag ska göra mycket nytta hemma. Men så blev det ju inte. När jag slutade så körde jag raka vägen in till Akuten i Karlshamn där min mamma befann sig, då hon åkt in tidigare under dagen. Körde hem och lämnade henne och satt och snackade hon sa hon sa hon vart okej. Då körde jag till Kristianstad och köpte en ny mobil och fixade lite med de osv. Kom hem till mamma igen och märkte det inte vart något som stämde. Hon är den som aldrig gnäller med men nu vart det inte bra. Jag bestämde mig för att ringa upp Akuten i Karlshamn och säga att dom kan inte bara skicka hem henne. Har ju hänt att allt fler och fler blir hemskickade nuförtiden utan att dom gör ngt med dom. Men i alla fall jag kör in henne igen och dom börjar ta prover osv igen. Jag körde därifrån igen vid 9 halv 10 tiden utan mamma… Dom höll fortfarande på med prover och allt vad dom nu gjorde. Jag skulle inte göra ngt där ändå sa dom.
Så nu kan man ju fråga sig om nu jag inte kört in henne igen vad hade då hänt? Även om nu det nu inte är någon fara, får jag hoppas. Men man blir ju så irreterad! Jaja jag kan ju inte göra mkt mera än hoppas på det bästa nu. Så nu blir det att ta det lugnt och lägga sig sedan.

 

Ha det Vackert!


Kommentarer
Postat av: Jenny

okej, pga detta du skrev i bloggen eller? :S

2009-10-20 @ 00:02:03
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Postat av: Jenny

okejokej, bra det iaf!

2009-10-20 @ 09:43:02
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Postat av: Madde

Visst är det skrämmande att man inte vet vilka man ska lita på när man blir dålig, för sjukvården är ju som den är idag.. Hoppas hon mår bra! =)

2009-10-20 @ 09:54:31
Postat av: Anonym

Sveriges sjukvård är nog inget att lita på längre..

2009-10-29 @ 18:58:36
URL: http://rhager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0