Hockey igen ?

Nu har i alla fall mamma kommit hem igen skönt det iallfall… Men ja nu ska vi inte prata mera om det. Som vanligt så tar jag upp lite av vad jag gjort på jobbet. Kom till ett nytt område idag. Men där var det vita trädetaljer och inte bruna som vi trodde då vi inte hade ngt material Så då fick jag istället vara ute i trapphuset och lägga fiberdukt :P Tyckte det gick riktigt bra för att vara första gången. Detta fick jag roa mig innan lunch. Efter lunch fick jag och Love en ny uppgift att sätta kabelstegar i taket. Ja det hade jag gjort innan så jag viste hur det gick till. Men njaaaa…. Nu vart det inte att sätta kabelstegar i betongtak som innan nu vart det iofs lättare att fästa upp dom men arbetsställningen inte lika bra. Fick ligga och krypa uppe på vindar med 40 cm isolering så det kliade ju en del om man säger så. Efter jobbet beslutade jag mig för att köra upp till Grabbarna i ishallen och vara med på deras träning. Dock bara chill träning för min del :P i uppvärmningsdress. Blir nog likadant på torsdag, för att sedan på måndag ta på sig utrustningen igen och få upp flåset på riktigt :P Ha det Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0