Hemma från jobbet

 

Så då var man hemma från jobbet, Vilken dag. Inte mycket som stämde idag men vet inte vad det var som var fel. Kanske det var tröttheten från helgen. Blir till att köra ett jäkla ryck i morgon. Är så fruktansvärt trött nu. Vet ju att jag kommer att tillbringa den mesta delen av kvällen i sängen. Tror jag slocknar riktigt tidigt. Hade kunnat somna nu om det vore så men måste fixa lite saker innan.

Som tur var ringde mamma och frågade om jag vaknat med tanke på jag kom hem så sent inatt. Shiit vilken tur jag hade. Jag hade glömt ställa klockan till jobbet så bara flög upp och gjorde mig i ordning. Så Tack mamma haha! Nä nu ska jag faktiskt ta och ut och gå en runda och kanske knacka lite dörr och se om någon är hemma för en fika. Innan jag lägger mig för att slappa framför tv´n senare ikväll.

Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0