Sjuk i 4 dagar

Ja då har man varit Sjuk i 4 dagar. Men lyckades kämpa mig igenom 2 dagar på jobbet. I torsdags orkade jag inte mera, med feber kombinerat med ja illamående och ja allt vad det innebär. Undertorsdagen låg jag i stort sett hela dagen i vängen när jag inte gjorde det låg jag i soffan. Och ja Idag fredag har jag i alla fall kommit upp på benen. Vid 13:00 så bjöd mormor på Broccolisoppa. Sjukt gott, men det är allt hon lagar så. Så då kände man sig lite piggare, efter det blev det kortspel och jag vann 3 av 3 gånger :D Så för en gångs skull så vann jag haha. Därefter blev det till att gå hem och lägga sig igen. Blir trött av att inte göra ngt helt sjukt. Ikväll blir det nog bara att tråka framför tv´n eller Datorn.

 

Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0