Hemma igen!

Då var man hemma igen efter frågan dagens små resor.

Det hela började väl igenligen när man gav sig till fots upp till mor för att låna bil (min egna är sönder). Sedan ner till MQ för att handla lite kläder till morgon eller rättare sagt dagens fest för klockan är över 00:00. Vidare mot Hällevik där Green stod och jobbade, gjorde han sällskap i 1½ h för att  sedan ta mig till samlingen. Match mot Union stod på schemat. Union hade 16p 21 mål och bara 3 insläppta mål och leder serien. Vi själva hade då 3p och -11 innan matchen. Tycker vi gjorde en jäkla bra match, själv fick jag spela vänster back. Tyvärr blev det förlust med 1-0 men tycke vi gav dom en riktigt bra match. Dom sa själva vi hade gett dom bäst motstånd i år. Får väl ta med sig allt det bra och jobba vidare bara. När jag väl är hemma och har lagt in allt i klubbstugan kommer det fram att Marza sitter fast uppe i Kykhult med 4 lagkamrater. Det visade sig att han inte hade ngn bil nyckel. Den vart borta :O ? Som tur var hittade jag hans nyckel, efter att ha letat ett tag bland sakerna från matchen.  Då hade han lagt nyckeln i en värme jacka. Hur man nu lägger den i en värme jacka kan man ju fråga sig, Han valde att inte svara på detta. Jag var den ända på platts med bil och körkort så fick ju köra tillbaka och lämna den.

Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0