Bloggen rullar igång…

Nu så Rullar bloggen igång igen, haft ett bra uppehåll nu. Det har då hänt sjukt mkt på sista tiden så jag har haft så mkt att skriva men inte hunnit. Men nu har jag tid att sätta mig ner och skriva lite, kan väl ta upp något som har hänt. Arbetslös som många andra ? -Ja det stämmer.

 Jag är numera arbetslös. Och inte förens nu har jag tid att skriva... Efter jag blivigt arbetslös så kommer man på massa saker som man ska göra. Det blir att man tänker hur har jag hunnit med allt detta innan när jag hade jobb samtidigt. Det har kanske lite att göra med att jag har andra sov och matvanor numera. Är sjukt bra på att sova kan jag säga. Och ÄTA! Dom som känner mig vet hur mkt jag kan äta. Så min kropp har ju med förändrats på sista tiden. Med ändrade mat och sov vanor så kan ni ju tänka själva. Snyggt att ligga på beachen 09 som en liten blek strandad knubbsäl. Men men det får väl gå, kan ju alltid ha en tröja på mig och få en snygg bonna bränna :D Så man borde kanske sova mindre och äta lika mkt :D men träna mera, det låter helt ok i mina öron. Men visst är det skönt att sova till 11-12 om dagarna ? Vi får väl se hur jag gör. Nu har jag ändå en hel del dö tid för nu har jag gjort allt "viktigt" för någon veckat haha, så säg till om du har ngn ide vad jag skulle kunna hitta på.


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: Olivia Hagelin

Du skulle kunna komma ner till mig, och sova i min säng ;) http://oliviahagelin.blogspot.com/

2009-05-20 @ 13:42:32
URL: http://oliviahagelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0