Nytta blandat med nöje

Blev till att sova 10 min längre än vanligt idag men det gjorde inte så mkt, jobbade till en bra bit över 5 idag. Vidare efter jobbet drog jag ner på konsum en runda.

Körde direkt efter det och köpte min lilla tjocka dammsugare. Så har diskat av lite och städat i lägenheten idag, blev en liten städ dag som inte var planerad. Och plötsligt hade jag både gjort nytta på jobbet och hemma i hemmet :D Då var det dags för lite nöje. Olle skrev på msn som höll på att bryta ihop för han klarade inte av att plugga mera. Och eftersom jag ALDRIG läst tyska så hjälpte jag inte honom med det heller. Men han fick komma hit och käka blåbärspaj, vaniljsås och lite äppelsaft. Som efterrätt blev det pizza. På tv´n kunde vi höra kändisar som Brolle jr och markoolio i det kända familjeprogrammet Så ska det låta.

Nu blir det till att slänga sig i sängen och sova lite för ska upp till jobbet tidigare än vanligt imorgon för att jobba in lite.


Ha det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0