Fredagen

Tog mig till jobbet vid 7 tiden redan för att slutföra jobbet med en dator jag höll på med igår som inte blev klar. Och fick den klar innan 8 som jag hade planerat. Ibland går det som man vill, jobben har flytigt på bra hela dagen fått undan några ärenden.


Fika på jobbet fick det bli idag med, och det var jag som bjöd. Fick bli en sockerkaka som man delar på mitten  så man får en över och en underdel. Sedan lägger man i lite vaniljsås och lägger ihop de båda delarna. Det smakade helt okej!


Direkt när jag kommit hem från jobbet blev jag dålig, började frysa och somnade nästan direkt. När jag vaknade fortsatte jag med Städningen som jag gjorde igår. Senare blev det att se på tv och käka en liten pizza. Blev en hemma kväll med mig själv haha. Åh så trevligt....


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: Teres

Jajamensan :) Händer det nåt spännande ikväll? Puss

2009-03-07 @ 17:53:30
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: pixi

svar: tack och detsamma ;)

2009-03-09 @ 01:18:22
URL: http://pixi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0