förlora energi

Dagen har varit händelserik. Dels var jag orolig att förlora mitt senaste tillskot av energi som jag haft ett litet tag. Min energikälla blir dock lite mindre men bättre att ha den kvar i alla fall, får kanske mera energi senare ;) . (Dom som vet vad jag menar  förstår ). Annars har det vart full fart på jobbet stannade kvar över 2 h för att kunna fixa allt som ska göras. Väl hemma så toog jag det lite lugnt och käkade lite. Sedan gav jag mig upp till träningen, tränade inte själv men mitt lag. Skadade ljumsken IGEN på matchen i söndags så mindre lyckat. Men men, väl hemma så ska jag käka några mackor och bara ta det lugnt.


Krya på dig mormor <3


Ha det Vackert!


Kommentarer
Postat av: Olivia Hagelin

okej oekj, vad bra! =) jag kom nyss hem från skolan, så ska ner på stan en sväng nu och fika med en kompis! :) durå? kram http://oliviahagelin.blogspot.com/

2009-03-31 @ 13:02:53
URL: http://oliviahagelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0