Nu kan jag Sova

Ja nu är det inga problem att sova i alla fall . Ska faktiskt ta och slänga mig i sängen och sova nu. Det blir kanske bara någon timme, fast å andra sidan inte alls omöjligt att jag lägger mig och sover tills väckarklockan ringer i morgon.  Somnade inte förens närmare halv 6 inatt.


När man väl stod på samlingsplatsen på jobbet så orkade jag knappt hålla ögonen öppna men det gick. Efter bara några minuter ute i friskluften så började jag sakta men säkert kvickna till. Och efter bara några timmar så vart jag piggare än vad jag någonsin varit på jobbet sedan jag började. Fattade inte, något vart helt galet pigg. När klockan vart halv 4 så satte jag mig i bilen och körde hem. Då hade jag redan gjort klart allt jag skulle. Det var planerat till halv 5, kvart i 5 men nä idag gick det undan och utan några större problem. Så Med tanke på jag fixade allt under dagen osv. Så kommer jag att få sovmorgon i morgon, ja ca 1 h extra sömn riktigt skönt ändå.


Direkt efter jobbet blev det till att ta bilen och släpet för att köra till Kristianstad och hämta lite möbler. Även det gick smidigt. Börjat bli en riktig proffs på att köra med släp nu. Nä nu blir det till att lägga sig i sängen, orkar inte vara uppe mera nu.


Föresten om du/ni kommenterar snälla skriv era namn så jag vet vem som skriver.

Och ni får gärna kommentera mera än vad ni gör :P


Ha det Vackert

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, duktigt Martin! Nana sött ;)

Hoppas du ser vem som skrivit :O hihi

2009-07-30 @ 21:00:20
Postat av: martin

ja jag ser att du skriver. men du skriver ju inte vem du är...

2009-07-30 @ 23:02:06
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0