Mobil Strul

Jaha! Då har mobilen låst sig. Kan bara ta i mot samtal och sms men inte svara. Enligt Telenor kommer det att gå att ringa om 1 eller 2 dagar igen. Hoppas verkligen det med. Känner sig helt lost utan att kunna ringa eller smsá. Det är väl det största problemet jag har haft under dagen :P


Lite gnäll får vi slänga in idag med. Satt en "speta" golvlist genom fingret idag med, rätt lyckat -NOT, gick igenom fingret och så råkade jag bryta av den, så nu sitter den så fint i fingret och får inte ut den hur mycket jag än skär och gräver i fingret. Drar väl ut den imorgon eller låter jag den vara tills när den själv växer ut.


Och nu lite glädje!
Ringt och tagit tillbaka min lägenhet idag med. Fick ju säga upp den då jag inte hade något jobb. Men nu är ju det problemet löst. Förhoppningsvis vara lyckan lite till och jag har jobb i några månader till. Nu blir det till att lägga sig i sängen och kolla lite på tv. Fundera på varför vissa inte svarar fast man bara vill dem väl...


Ha det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0