Killebomfestivalen

Efter att inte ha skrivigt ett tag så är det väl dags att göra ett inlägg. Varför då inte välja ngt som precis har hänt. Nyligen var det Killebomfestivalen här i stan. Denna festivalen måste jag säga vara ett av dem bästa festivalerna om man jämför med dom andra åren. Även om man mest bara gick runt. Har bara träffat trevligt folk under festivalen. Med tanke på det otroligt fina vädret vi hade så var väl alla bara glada för det. Sedan att det var en festival gjorde allt bara bättre. Så varför ska man då klaga. Så vad hände då under denna tiden. Ja det blev några 5´kamper både vinster och förluster. På lördagen var det jag som hade fest. Dock var det inte planerat utan det bara blev så. Men lyckat blev det tycker jag. Träffade även Oliva en som jag har börjat snacka med genom bloggen. En liten rolig och söt tjej som faktiskt är mindre än mig. (haha) måste nämnas. Men måste säga jag tycker det vart trevligt att träffa dig och din ännu mindre vän. :D


Nu blir det matlagning sedan tv.


Och i morgon börjar jag jobba igen och efter det blir det MAIF - AIK ! Skriver mera om detta i morgon.


Ha det vackert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0