Jag Fortsätter

Ja jag fortsätter att skriva i bloggen, är ni inte förvånade att jag har skrivigt nu 3 dagar i rad? Kanske lika förvånade som mig. Det känns som om allt bara har blivigt mycket lättare.  Då det även är roligare att skriva även om man inte har något vettigt att säga.


Jag jobbade även idag. Måste bli van att säga att man jobbar igen. Det är verkligen sant att man lär sig något nytt hela tiden, massa små knep som jag kommer på under dagen som underlättar mitt arbete. Det går bara bättre och bättre :) Efter jobbet så drog jag hem och fixade till mig. Eller ja blev man slängde på sig ett par mjukisbrallor och en t-shirt efter duschen. Sedan bar det av mot affären för att handla.


Under kvällen har det inte blivigt så mycket. Körde inom mamma och snackade lite och såg på tv. Nu är det bara godispåsen och Cocacola för hela slanten som gäller


Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0