Dagen bara sprang iväg

Klockan 07:45 stod jag på jobbet iklädd mina snickarbyxor och t-shirt. Det var dags att börja jobba igen och denna gången som snickare. Jag hade inte ett verktyg eller något. Men ju mer dagen gick desto mera verktyg fick jag. Sa vad jag behövde för att kunna utföra mitt arbete så bra som möjligt så måste jag ha vissa verktyg. Det fick jag med av mina arbetsledare. För att vara första dagen på jobbet så får jag väl ändå vara nöjd. Alltid likadant att man ska bara få in en rutin sedan går allt som smort. Så imorgon kommer jag att köra så det ryker.


Blev att man fick jobba lite längre än förväntat men det var bara kul när man väl får jobba igen. Direkt efter jobbet bar det av mot Strandvallen där MAIF tog i mot AIK. Mjälby AIF förlorade tyvärr med 1-2 så är dom utslagna ur Svenska Cupen. Mins inte den exakta siffran men lite över 6660 personer var det som hade hittat till Strandvallen denna Onsdag. Kul med så mycket folk, synd om inte lyckades vinna bara.


När man sedan hade tagit sig hem från fotbollen vart det matlagning som gällde. Stekte lite kött och tog potatissallad till, mycket gott måste jag säga. Lite senare på kvällen fick jag även ett litet klotter med. (Som jag visade i mitt tidigare inlägg.) Nä nu Ropar sängen och kuddarna på mig.


Ha det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0