Sölvesborgsrevyn för hela slanten - Dra i bromsen!

Som jag lovade er i förra inlägget så skulle jag göra ett längre inlägg idag och kanske mera än ett. Mera än ett kommer det nog inte att bli men det blir ett längre inlägg i alla fall.


Tog mig en liten sovmorgon till 12 idag och tränade inte fotboll, är fortfarande förkyld. Så ingen fotboll som jag sa och inget dömande av hockey idag. Men drog upp till ishallen och kollade lite på j20 i alla fall. Sikarna gick från en 0-3 underläge och vände till 6-3 innan jag var tvungen att dra. missade tyvärr de sista 10 minuterna på matchen. Så missade 2 mål, matchen slutade 7-4. Men kul att dom vann. Missade det på grund av att jag skulle ner på Sölvesborgs revyn - "Dra i bromsen ! "


Väl på revyn så började första revyn vid 3 på 2 akter med fika i mellan. Den vart slut ngn gång vid ca 6. då vart det pizza som revyn på bara tacka och ta i mot. Samtidigt som jag lyckades fixa fram 2 biljetter efter ett tag till Green och fia, 2 platser mitt i mitten. Så hoppas dom blev nöjda. Undertiden resten satt och slängde i sig pizza så drog jag och Desireé upp till Lasses kiosk och handlade på oss lite smått och gott och så något att dricka. Nästa föreställning skulle börja vid kl 7 så fick inte en jätte lång rast men gud vad kul det är. Det är rätt lagom med en timme där tycker i alla fall jag. Green och Fia anlände vid kvart i 7 och så fick jag visa dom platserna. Då var det dags för andra revyn för idag. Den skulle även spelas in så det skulle bli kul. Allt gick bra förutom ett litet fel men det löstes snabbt. En säkring som gick, så man fick springa ner och fixa det. Men inget som märktes om man inte sett revyn många gånger innan. Själv tycker jag att det var den bästa föreställningen vi gjort, trotts att säkringen gick.


Nä nu så blir det att packa och fixa med domar-sakerna tills i morgon ska till Kristianstad och döma hockey. Efter jag har dömt där så ska jag köra raka vägen till Kallinge och kolla när dom möter Mörrum. Det blir ett hockey derby med andra ord.



Så ni får ha det så Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0