Rullning på bloggen

Jobbade som vanligt idag. Kom hem började med att städa av köket och diska upp lite som jag inte orkade ta igår.


Vart helt slut när jag kom så efter det gick jag och vilade. Skulle vila i 1 h hade jag tänkt mig, men vaknade upp efter 2h och 15 min hade stängt av väckarklockan i sömnen.  Efter jag sovigt lite så har det blivigt att pyssla om lite här i min lägenhet. Men långt ifrån klar än hehe. Det går sakta men säkert som man säger. Bara små saker som är kvar men ändå, man vill ju få det klart! Efter det blev det att sätta sig framför datorn, sitta och snegla lite på tv´n dom visade filmen Ali G Indahouse på tv6. Det var Amanda som tippade om denna så blev ju till att sitta och sneglade på den samtidigt som jag grejade med datorn. Och Sedan var det ju Scrubs lite senare som jag nämnde innan.










Föresten så tycker jag det har blivigt en bra rullning på bloggen, uppdateringar om dagarna. Kanske inte så speciellt intressant men ändå ngt för er att läsa. Kommer väl komma in lite i skrivande igen snart.  Nä nu ropar sängen.!


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du! =) Kul att du kikade in, och ja! det ska bli sjukt skönt :D:D

2009-01-21 @ 17:18:44
URL: http://matttilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, jodå det är bara brra, själv då? Nu är det ju handboll så tänkte fokusera lite. Äter nudlar för tillfället haha, dudå? har du någon mat att skänka?

2009-01-21 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0