Om igår...

Jobbade som vanligt. Det flöt på riktigt bra. Men igår så vart inte Molgan på jobbet hunden som vart hos oss ett tag nu. Men hehe ja det gick ju bra ändå ;) bara kul när han är där och luktar på allt som finns. I alla fall lunchen som vanligt är väldigt viktig. Det beslutades att jag och Peter drog och köpte Pizza. Godaste!! ;) sedan på Torsdagar har vi en Bakdag, då ngn tar med sig ngt gott att fika på. Så igår drog man i sig en fastlagsbulle med. Haha Fett, massa fett på mig!!


Efter jobbet körde jag inom mamma, varför jag gjorde det har jag inte ngn aning om men det ligger på vägen hem till mitt så. Där mötte jag gig som sa det skulle vara musikcafe på Bokelund skolan. Jag blev intresserad direkt och hängde med dit. Spanade in ljud bordet lite som jag ska lära mig mera om. Just nu kör jag ju bara Följet på Sölvesborgsrevvn. När jag väl kom hem därifrån blev jag bara så lustigt illamående så slängde mig direkt i tv soffan. Som tur var Spelade ju Sverige handbolls match så det fanns ju ngt vettigt att se på. Efter det så slocknade jag direkt i min säng. Så Det blev en tidig torsdags kväll.



Ha det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0