Måndagen

Fick mycket gjort på jobbet idag, även trevligt när jag fick lite sms som man kan läsa ibland;)


Efter jobbet drog jag hem och packade lite av mina gamla saker. Då jag kom på att jag skulle på fotbolls träning och jag har inga fotbolls skor som jag kan ha. Så fick ta och köra ner till Team sportia och köpa ett par skor. Köpte även en ny vind jacka.


Träningen gick inte speciellt bra allt kändes fel, men första träningen jag gör ute osv

Men men... efter träningen skyndade jag mig hem för att käka och förhoppningsvis kunna lägga mig, för att träningen slutade vid halv 11 ska jag tillägga. Ok en runda in på msn var ju med planerat. Det Blev msn men inte riktigt som jag tänkt mig. =(

Umbro-Xai 799:-



Nä nu blir det till att äta ngt igen.


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: allie

+F50 tunit adidas är bäst ;)

2009-02-14 @ 15:11:34
URL: http://peckish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0