Dagen med Tempo!

Dagen började i ett rafflande tempo!

Med några minuters försovning och hela morgonen är förstörd, det brukar oftast bli så men inte så mkt som idag.

Kom i alla fall iväg och var vid jobbet vid 8 tiden. Började med att man satte sig i fåtöljen vid fikabordet och fick en papper i handen. Läste snabbt igenom det och förstod hur mycket det var att göra, och snabbt vart det tvungen att göras med. Vad det gällde kan jag inte nämna förutom att jag och mina kollegor skulle kolla alla användares datorer. På lunchen begav vi flesta av oss till Thai-restaurangen i Stadshotellet, skönt med lite paus i alla fall. Efter lunchen vart de full rulle igen.


Tillbaka på kontoret vid slutet av arbetsdagen så möts man av Mollgan i dörren haha... Sjukt charmig hund måste jag säga. Sägs att han ska vara hos i ngn vecka till. Skit kul!


Efter att ha kört ifrån jobbet vid halv 5 typ och kommit hem och spelat lite musik så slog det mig att jag vill ha en ny tröja. Så efter att ha varit hemma i ca 10 minuter så blev till att brummade ner till MQ, det slutade med att jag kom ut med 3 tröjor. Och ja jag är så pass lat nu för tiden att jag tar bilen istället för att gå ner dit från min lägenhet.


Nu blir det att Dra på möte med Fotbollen.!! ( Bilder kommer senare)


Ha det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0