Nedbrytning.

Ja det ordet kan man minst säga. Efter att ha spelat ca 80-85 min match på grus i helgen så känns benen rätt tunga. Blev ju ändå lite bättre av att döma dagen efter matchen men det sitter ändå i. I alla fall så vart det mkt löpning, hopp och krypande. Alltså jag ville och kände att jag kan springa mkt mycket fortare men benen ville inte alls hänga med dom var som, ja två mjuka sparrisar. Galet benen ville bara inte. Så ja min tränare har i alla fall lyckats bryta ner mig redan och vi ska nog hålla på ett tag till kan jag tänka mig... Nu är jag äntligen hemma och kan slappna av :D Undra hur benen kommer kännas imorgon när jag vaknar. Längtar redan tills i morgon då SIK kommer spela PLAY - OFF :D Roligt för denna lilla staden.

Nä du blir det till att krypa ner i sängen :D  


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: Jennie

det är fint med mig! Själv också?

Ja, det är mycket lättare att hålla koll på de bloggar man läser, och så fort någon skrivit ett nytt inlägg så kommer det upp där så :)

Ha det fint!

2009-02-24 @ 00:06:02
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0