Summering av helgen

Fredag.

Allt började väl när jag hade kopplat in mina nya högtalare på förmiddagen och kände mig sugen på fest. På eftermiddagen bar det av att jobba i skoaffären som vanligt. Bilen fortsatte sedan mot Jössa för att se när Mörrum vinna utan några problem.

 Några timmar senare satt jag hemma hos Patrik med björn, Sandy och så klart Patrik. Det skulle bära av mot Kristianstad lite senare på kvällen. Det var Emma som skulle fylla år. Så varför inte dra och gratulera henne och när det är Fest och trevligt folk på samma gång. Och så klart så blev det så med.

 Det blev en trevlig kväll förutom att bankomaten käkade upp Patriks bankomatkort så han hade bara 50 kr att leva på under kvällen. Så gick han och svor på finska i över 10 minuter utan stopp haha. Men som tur fanns det dom som lånade han pengar =) . kom väl i sängs vid ca 4 tiden så man vart lite små trött när man skulle till jobbet på lördagen.

 

Lördag.

Som jag nämnde om fredagen så skulle jag ju jobba vilket jag gjorde med. Efter jobbet blev det att kolla på när Mörrums j20 elit spelade här hemma i ishallen.  Fick ju samtal av Ola att köra dom till Linus där det skulle vara Fest och snäll som man är fick man ju göra det. Släppte av dom hos Linus sedan bar det av hem mot för att själv göra sig i ordning och dra tillbaka till Linus för att vara med och Festa. Efter ett tag så var det dags att fixa med skjuts till Karlshamn och vi kom fram till att ta taxi dit och hem … Och mitt i allt ordnande så börjar det snöa, så jäkla härligt älskar när det snöar =) synd att den inte kan ligga kvar på marken bara =( men jaja. När vi väl vart inne i Karlshamn så blev det att vi stack till Harrys. Kvällen blev riktig trevlig fast det inte vart så jätte mkt folk precis men ja det blir vad man gör det till ;)

 

Söndag. 

Öppnade inte affären förens kl 1 i söndags så de vart ganska lugnt vart ju utvilad och allt :D Så en lugn dag på jobbet tyvärr inte så mycket folk. Men mera lär det bli nästa helg. Jaja. Efter jobbet blev det ishockey SIK – Lund. Där Sik vann med 8-2 :D då dom vände 0-2 underläge. 

Ja det vart väl så här min helg såg ut i stora drag. Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0