Förändring på jobbfronten

Ja idag blev det lite förändringar på jobb fronten. Istället för att gå upp och köra till Karlshamn så ringde dom och väckte mig och sa jag skulle jobba i Sölvesborg. Det innebar jag kunde ha sovmorgon idag. Och dom som känner mig vet ju att jag mera än gärna sover länge på morgonen.  Men ja det gick faktiskt bra att jobba i Sölvesborg trotts det var ca 2 år sedan jag vart där senaste. Typ likadant som i Karlshamn, det skiljer sig bara på lite saker, så det var ju inga större problem. Efter jobbet bar det hem mot och fixa till bilen. Jag hade någon liten lös plåt som låg och skramlade under bilen. Så plockade bort den och nu låter det inte illa längre :D

 Kom hem och spelade lite musik och tog det lugnt sedan var det bara att ta på kläderna och springa en liten runda sedan upp till ishallen där Patrik väntade med nycklar till gymmet. Så japp mina kära läsare jag har gymmat idag. Gymmade även igår de ni!

Så jag sitter med träningsverken från igår och dagens känns redan haha. Märks att man inte tränat på länge trots man inte lyfter ngt typ haha.

 
Glömde ju ta upp vad som hände under gårdagen.

 

 

Som en helt vanlig dag faktiskt.

Skönt att vara ledig på en måndag. Så sov ju ut till max. Blev ju lite gymmande som jag sa tidigare

 

Blev senare matlagning när Patrik kollade förbi. Kyckling och klyftpotatis stod på menyn och han sa ju inte Nej.

Till detta så såg vi på Bruno. Hahah helt Sjuk film, men ja den var ju rolig i alla fall.

 

Japp de vart väl allt, Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0