Det rullar på igen

Nu har det börjat rulla på med jobb och med bloggandet igen. Var ett litet tag som ni säkert sett då jag inte har skrivigt ngt. Detta är på grund av att jag inte har orkat något. Men nu är jag på fötterna igen. Kan ju säga att jag trivs jäkligt bra på mitt nya jobb :D Finns liksom alltid något att göra även om ni kanske inte tror det är så mycket att göra i en skoaffär. Det ska vara ordning både i affären och på lagret. Sedan är det ju kunderna som ska ha all fokus med, inte alltid det lättaste när det är fullt med folk. Men det har jag klarat av riktigt ba efter att bara ha varit där i ca 3 dagar nu . Idag blir det jobb mellan 13-18 sedan julbord efter det :D

 

Under gårdagen blev det att se på Sunes-jul och Käka pizza. Riktigt bra om jag får säga det själv. Efter att ha sett på det så Beslöt jag och Patrik oss för att fixa oss en varsin jul gran så det var bara att dra ut och leta. Det ända vi hade vart en liten jäkla såg, inga lampor eller ngt haha. Letandet höll på i ca 3 h :P och då körde vi runt i skogar där vi inte hade en aning om vart vi var eller vart vi kom ut. Men det var fruktansvärt kul måste jag säga haha. Ni borde prova.

 

Nä nu ska jag fixa det sista innan jobbet . Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0