Årets första julbord

Då kan man sätta ett litet kryss för årets första julbord. -Frågan är ju bara hur många julbord man kommer att gå på i år. Det brukar ju en hel del innan julafton.

 

Sedan har det varit en ”SKIT DAG” på jobbet idag. Plötsligt kände jag att det luktade väldig illa i affären, först tänkte jag så illa kan man inte lukta om fötterna. Efter att ha lyckats komma på vad som luktade så kom jag fram till hund bajs. Och då började jag kolla vart det kom ifrån, ju mer jag kollade på golvet ju mera ”hund bajs spår” fans det. Asså någons hund hade lagt 3 stora korvar utanför våran dörr. Och folk hade inte sett det, så fått de på skorna och trampat rakt in i våran butik. Lagom kul. Så fick springa och torka upp och skura golv i ca 30-45 minuter. Helt sjukt.  Förutom det har ju dagen varit helt okej. :P

 

Man känner verkligen hur julen närmar sig. Det spelas julmusik folk går omkring med stora kassar med julklappar. Har redan slagit in 5 julklappar och det är bara den första december.

 

Nä nu blir det sängen för mig. Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0