Lite om helgen

Ja började med att jag i Tingsryd och hämtade mina skridskor på ting som jag sedan skulle använda på matchen som jag dömde. Mellan Tinghockey och min match satt jag och kollade på Taif´s J-20 som mötte Pantern. Många kända ansikten såg jag, kul att träffa dem igen efter i somras. Grattis till Segern Boy´s!


Min Match gick väl helt okej, vart lite stelt i början om man säger så. Nya skenor och ny plast så hehe, men det gick det gick.


Imorgon blir det upp till bevis! Växjö j18-elit blir det. Ska bli kul och se hur man klarar av det, som jag tror så ska jag klara av det. Det bara känns bra liksom och f#n vad skönt det skulle vara om man fick göra en bra match däruppe.


Nu blir det snart sängen så man får lite sömn innan man ska ta bilen och köra upp till Växjö, blir litet stopp i Tingsryd med på vägen upp. Sov gott!


Så folk, ha det Vackert!


Kommentarer
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-29 @ 23:28:46
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: manuela

låter som en bra helg:)

2008-11-29 @ 23:29:10
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0