Råddjur på vägen

04:40 Körde jag upp mormor och hennes vän till samlingsplatsen, där bussen skulle avgå. Bara att ställa upp för min Snälla mormor och köra upp dem. Nu ska min mormor åka till Tyskland i några daga, vad hon nu ska göra där fick jag aldrig ngt bra svar på, hoppas du får roligt i alla fall! :D

Plötsligt stod det 2 stora råddjur mitt i vägen när jag skulle köra hem efter jag lämnat dem och de bara stod liksom, inte första gången jag stöter på råddjur när jag är ute och kör. Verkar som om dem drar till mig :\ i alla fall denna gången hade jag ju inte så hög hastighet så jag rullade sakta saka framåt det vart med tunga steg dem förflyttade sig in i en trädgård. Kanske yrvakna ;) ?

Nu lockar sängen igen alltså, ska ta och gå och lägga mig i några timmar till innan jag går upp igen. Ska bli så skönt!


Kommentarer
Postat av: ida

Bra, man ska hålla hastigheten så man hinner reagera på föremål som inte förflyttar sig ;)

2008-05-19 @ 14:38:06
URL: http://xaida.blogg.se/
Postat av: Erika

jaså du :P hehe.. det blev ett par söta vita tyg ballerinas typ med snörning.. kommer bilder i bloggen senare så du får hålla utkik ;P

2008-05-19 @ 15:50:48
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/
Postat av: Lindis

Precis som när jag var ute och körde och pratade med dig samtidigt i telefonen och det helt plötsligt stod en älg mitt i vägen! Skit äckligt!

2008-05-19 @ 22:22:08
URL: http://lindabrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0