Första Blogg inlägget

Blev medlem på blogg.se idag, visade sig att jag förstod inte någonting alls.

Men okej jag försöker ändå, klickar mig runt men ger upp. Bestämde mig för att fixa "designen" först som jag brukar tycka vara roligast. Men visade sig att så var inte fallet.


Ingen design! - ja då blir de inte ngt bloggande heller!


Plötsligt loggade Linda H in på min msn. Tack vare denna lilla dam så kunde jag få lite design och stil på min sida. Jag blev ju även tvungen att skriva ett blogg inlägg nu med.

Så tack ännu en gång Linda.

Vaknade med träningsvärk i benen inte för att de är ngt ovanligt numera som en vana tycker jag. Alltid träningsvärk på olika ställen när jag vaknar. Igår var det premiär för Försäsongsträningen med Hockeyn, (lätt träning sa tränaren, haha - jo visst.

Tog mig i alla fall ut till köket och såg att mamma hade lämnat stor baguet till mig med, massa gott i den :D  Satt mig sedan och ritade lite på mina möbelritningar.


Hockey kväll... Bänkad Framför Tv´n när Sverige spelade.


Kommentarer
Postat av: Erika

tack tack för hjälpen!! :)

2008-05-15 @ 00:46:57
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0