Så blev Midsommarafton

Stack till green på eftermiddagen och spelade lite ps som jag nämnde i förra inlägget, där blev de liten turnering på 3 personer, Jag, Green och Tim. 

Drog sedan hem och gjorde mig i ordning för kvällens midsommarfirande i sommarstugan. Släkten på mammas sida var där. + en vän till min morbror som jag inte träffat på 5 år, skit kul. Det var faktiskt mycket, mycket bättre än vad jag trodde de skulle bli. Massa god mat och ja ingen dricka för mig men ändå. Efterrätten måste jag ändå säga att den vart GALET god! Wokad frukt, ananas, banan och jordgubbar, med glass till.
 
Vet inte när jag vart hemma från stugan men bara ngn min efter jag kört hem så hörde green av sig, så jag körde ut till han och fia och såg på OC och spelade PS igen :P 

En lugn kväll som ändå vart trevlig, ovanlig midsommar men trevlig som sagt.


Har vart sjuk nu i 2 veckor, så är så trött och sliten så orkade inte festa, och då är det illa ;)
(måste vila för att bli frisk igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0