MIDSOMMARAFTON

Först vill jag bara säga det var länge sedan jag var inne på min blogg, haft riktigt mkt att göra och inte hunnit skriva om det tyvärr. Skärpning på den fronten nu.


Åh, Midsommar idag då ju.
Ingen fest är planerad, ska dock på en liten tillställning. Min morbror från stockolm är nere och ska fira den med honom och några i släkten ute i sommarstugan. Jag tror själv det kan bli riktigt trevligt, jag är inte helt på topp själv är sjuk och lite så...

Dagen annars då? Jodå. Ska städa lite här hemma sedan ut till Green och spela lite ps haha, sedan gyma om vi hinner. Ska därefter hem och duscha och göra mig i ordning och vidare till stugan.

Om de blir lite mera dötid över på kvällen kanske de blir att jag drar till Green och utmanar han på en match till i ps. men jag vet hur de brukar bli utklassning, jag förlorar ALLTID haha, men de är kul ändå.   


Så ha en bra midsommar! Snaps och bilkörning hör inte ihop, tänk på det.


Kommentarer
Postat av: Erika

Glad midsommar! Kom med förslag på ett namn åt kissen på min blogg :)

2008-06-20 @ 13:51:56
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Jenny

okej, jag lovar att inte ta en snaps bakom bardisken då ;) glad midsommar :)

2008-06-20 @ 14:23:37
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0