En försenad Fredags blogg

Jäkla kul kväll med far och far  eller Tim och Green kanske man ska säga. :P
Började i lägenheten men vi upptäckte att det vart inte ngt att släcka törsten med här, så började bege oss hem till mitt andra hus. Här fanns det vätska som vi var väl värda.

Satt och chillade lite i vardags rummet och snackade. Sedan skulle vi bli hämtade kl. 00:30 men de kom aldrig ngn, fått reda på i efterhand att chauffören hade somnat hemma i sin tv soffa utan att vakna när man ringde 300 gånger typ. Vi började såklart att gå då vi med insåg detta. Kom ner till Altona, nä vi går vidare. Gick vidare ner till Räkan där jag inte tyckte det var så trevligt inte de andra heller. Så dem drog till Alex och jag in på Altona. Vi träffades alla ändå tillslut inne på Altona. Drog och tog en pizza när dem hade stängt. Mötte Robin och några till och stod och posade vid en kvinnostaty. Inga bilder på det, vilket nog är bra. Efter det gick jag hem och la mig.


Kommentarer
Postat av: E

så jäkla snygg :*

2008-07-08 @ 23:50:17
Postat av: Ronja

Man kan bara älska bilden :) sööötis :D

2009-01-20 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0