Det Bankar på fönstret.

Vaknade vid 7 halv 8 av att ngn bankar på fönstret, och nu bor jag kögst upp i ett hyreshus med sne tak. Jag som hade sovmorgon och allt börjar inte förens halv 3. Men som sagt det bankade på fönstret, det small som fan. Det var inte ngn som ville mig ngt det var några som skulle städa taket och skrapa fönstren rena från färg, liksom vad håller dem på med!

Jag orkade inte ens prata med dem bara slängde mig i sängen och lyckades somna men vaknade ca 3 gånger till sedan sov jag till halv 12. Mycket skönt var de kan jag säga.


Har just lagat mat nu och ska snart bege mig ner i staden och köpa lite nya kläder sedan dra till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0