Vila, Tack!

Lyckades somna igår i alla fall, vilket vart bra. Men bara flög upp i morse och märkte jag hade försovigt mig, mindre bra. I alla fall så han jag med allt jag skulle blev bara en mindre frukost än vanligt. Så kan de gå.


Just hemkommen från jobbet är jag nu och helt slut är jag med. Orkar inte gå in på detalj vart jag har ont osv. det skulle fylla hela bloggen haha ;) och man hade uppfattats som gnällig :o haha. Lugn dag idag på jobbet rätt skönt i och med jag vart trött men hoppas att det inte märktes.


Ska ta mina små ben och gå hem mot mamma, ska käka där idag. Sedan tillbaka till lägenheten och ta det lugn ännu en kväll, vilket jag behöver. Inte några planer på vad jag ska göra ikväll. Så kom gärna med förslag . Nä nu måste jag nog gå för maten är nog snart klar.


Ha det Vackert!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0