Tennis och Fest

Kom just hem och har nu duschat och käkat, i väntan på Green skriver jag en liten blogg.
Varför döpte jag denna till tennis ? Kanske för att jag har spelat det idag? -Ja visst har jag det. Spelade Tennis med Greené far haha... Gick som förra gången jag var skit dålig och då är jag ändå snäll när jag säger skit dålig. Katastrofalt, när jag skulle serva landade bollen exempel vis inne på en annan bana haha... mera än så kanske man inte behöver säga. Men lyckades ändå med ett eller annat slag :P Dem får jag ta lärdom av och jobba vidare med som man säger. Nu är det bara att vänta in green som sagt så skall kvällen börja, hoppas på en kalas kväll! Ska prova och se vad man kan göra med en Absolut mango  ;)

Ha det Vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0