köttbullar

Mm köttbullar, Mm köttbullar... amen lägg av! Kommer ni ihåg reklamen haha? Jag valde att köpa det idag, orkar väl inte stå och göra egna köttbullar heller. Inte idag i alla fall. Det får bli köttbullar och pasta. Köpte även Coca Cola och Chips!! :D som sagt beach 08 kroppen är redan förstörd haha. Nä nu skall det lagas mat på hög nivå. Har nog aldrig misslyckats med matlagning, inte ens när man hade hemkunskap i skolan. Och så ringde Alex nyss, han kommer snart med tåget. Så han ska nog försöka att sno lite av mina chips och min Coca Cola sedan skulle jag tro. Matlagning var det ja!.


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack :)

2008-07-16 @ 20:22:13
URL: http://jennnnifer93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0