Jagat efter folk

Kom precis hem från jobbet och har häng av mig jackan. Skorna behåller jag på mig för ska springa ner i affären och inhandla lite varor till kvällen, Är hungrig + är sugen på godis och chips, och beach 08 är ju redan förstörd ändå. Ja just det ja, jagat folk var de. Det har jag faktiskt gjort idag. Med tanke på att det är östersjö festivalen i Karlshamn så kan vi inte få hem våra varor därifrån som vanligt. En kund kom in och hade beställt dem från Karlshamn men såklart hade dem inte kommigt. Dem går och säger dem kommer tillbaka nästa vecka och är fortfarande glada och dem förstår oss. Danska var dem med så det vart lite roligt att försöka förklara alltihopa. Men i alla fall plötsligt så ska vi få hem skorna i butiken ändå, och massa krångel. Tillslut så har vi skorna i butiken och jag tänkte jag ska se om jag lyckas se kunderna. Vilket jag gjorde med gick fram och förklarade för dem allt, lika roligt som innan så förstod vi knappt varandra men det löste sig. Ja så kan de vara, lustigt men sant. Nä affären vart de ja. Får se vad jag inhandlar till kvällen.


Ha det vackert!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Skön design på bloggen du hade :)

2008-07-16 @ 19:01:12
URL: http://jennnnifer93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0