ändrade planer...

Gourmet middags planerna blev ändrade när jag kom upp för min lägenhetstrappa. Då min mormor och syster var där och hade lagat mat. Lax, potatis och god sås till de. De vart väl lite bättre än mina planer kanske ;)  Jag tänkte ju göra köttbullar och potatismos, Sjukt länge sedan jag åt de. Men som sagt mat blev det i alla fall och det var ju inte lite gott heller!

nu sitter jag och Sjunger till Anders Lundell på Allsång på Skansen. Inte för att han är bra på att sjunga men de andra Artisterna är...

Funderingarna under dagen har varigt många som vanligt, men det bästa var nog ändå när vi började prata om att åka iväg och att jobba. Väldig mycket inne på att åka och jobba i sälen eller i Norge när snö täcket kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0