snabbare än förväntat

Bloggandet går mot nya uppdateringar snabbare än förväntat.. Trodde inta att jag skulle hinna göra ngt inlägg idag mellan jobbet och hockeymatchen.


Som vanligt Riktigt mkt att göra på jobbet idag, skulle vart ledig idag och tagit det lugnt. Kanske kört in en runda till Kristianstad men så blev det inte. Började vid i dag och slutade vid 4. men jag trivs där så det vart bara roligt att få jobba som jag med har tidigare nämnt.

Sjukt fluffiga morgontofflor vi hade på jobbet hade sådan lust att slänga på mig ett par och gå runt i affären idag haha. Men det gjorde jag inte kan jag lova.


Nä skärpning nu KHK -MÖRRUM GOIS står på schemat. Om man skulle försöka få i sig lite mat i denna kroppen borde ju vara bra, bra käkat 2 panpizzor på jobbet idag, låter bra va, eh nä! Föresten åter till matchen jag ska se på. Tror att det kan bli en intressant match. Det är väl därför man kollar eller?


Nä nu måste jag dra...


Ha det vackert!    


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hockey är grymt tråkigt o Mörrum är dåliga :)

2008-10-15 @ 21:15:57
URL: http://jensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0