Ny Bloggat!!

Efter att faktiskt några frågat varför jag inte bloggat på ett tag så har jag inte ngt svar, kan  inte säga att jag inte har tid för det har man alltid. Men haft riktigt mkt att göra så att orken har inte funnits där, men nu så kommer det att bli lite aktivare på den delen!


Hockey träning stod på chemat idag efter att ha jobbat en hel dag. Var bara att köra hem och packa grejerna käka städa undan och in i bilen och dra iväg. Dagen har annars vart helt okej, riktigt mkt att göra på jobbet. Kommer in mkt höst nyheter HELA tiden så hinner ju knappt inte kolla vad det är man får in det är bara ut med dem nya skorna på hyllorna.Men jag klagar inte jag tycker det är kul när det händer lite :D Dagens glada nyhet vart när man fick svar på ett sms vid 11 tiden :D Lustigt hur små ord kan bli så otroligt stora och betyda så mkt för en :D Med dessa sista glada ord ska jag avsluta dagens inlägg med. Och som jag alltid säger...  

-Ha det vackert!




Bjuder er även här på den senaste bilden som tagits på mig,


Kommentarer
Postat av: isabelle

ja ellerhur, tyvärr :D haha

2008-08-22 @ 08:03:43
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0